#Webinaria #BIP

BIP 2.0 – nowe możliwości

Temat spotkania:

BIP 2.0 – nowe możliwości


Termin i czas trwania:
Spotkanie odbędzie się 25 maja 2022 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut.


Formuła spotkania:
WEBINARIUM (spotkanie on-line na żywo)


Cel spotkania:

Prezentacja możliwości system BIP 2.0 służącego do publikacji informacji wymaganych przez prawo.


Adresaci spotkania:

Pracownicy administracji samorządowej (urzędy gmin, starostwa powiatowe, urzędy marszałkowskie) oraz jednostek organizacyjnych (placówki oświatowe, OPS), osoby odpowiedzialne za udostępnianie informacji publicznej.

Webinarium jest bezpłatne.


Program spotkania:

  1. Zarządzanie wyglądem:
    • menu pionowe i poziome (dodawanie, modyfikowanie, sortowanie, wyszukiwanie);
    • artykuły (dodawanie, wersjonowanie, wyszukiwanie, osadzanie w menu oraz tagowanie);
    • wersje językowe całej strony.
  2.  Zarządzanie użytkownikami:
    • użytkownicy (dodawanie, dezaktywowanie, resetowanie hasła);
    • role (dodawanie, przypisywanie uprawnień).
  3. Ustawienia systemu w tym wykorzystywane słowniki:
    • zakładki i kafle (dodawanie i parametryzacja widoczności i powiązań);
    • nagłówek i stopka (możliwości konfiguracyjne);
    • banery i grafika (możliwości konfiguracyjne);
    • słowniki (tagów, podmiotów udostępniających i inne);
    • parametry systemowe w tym ustawienia motywu żałobnego, wersji kolorystycznej.
  4. Strona publiczna biuletynu:
    • wpływ zarządzania wyglądem w tym wersje językowe;
    • wpływ ustawień systemowych (zakładki, kafle, banery itp);
    • przegląd artykułów (wyszukiwanie, podgląd, metryka, drukowanie oraz porównywanie treści pomiędzy wersjami artykułu).
  5. Zarządzanie archiwalnym BIP.

Prowadzący:

Krzysztof Ślusarczyk – Sputnik Software sp. z o.o.


Informacje organizacyjne:

  1. Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny.
  2. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników.
  3. Zarejestrowani Uczestnicy otrzymają wiadomość na osobisty adres e-mail, podany podczas rejestracji, z danymi dostępowymi do platformy Zoom, na której odbywać się będzie spotkanie.
  4. Przed rozpoczęciem webinarium prosimy o zapoznanie się z informacją – Jak dołączyć do webinarium na Zoom?
  5. W trakcie webinarium Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program spotkanie taką sesję przewiduje.

Aby komfortowo uczestniczyć w spotkaniu on-line zalecamy korzystanie z:

  • komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM;
  • łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s;
  • głośnika lub słuchawek,
  • klienta stacjonarnego Zoom.

Wymagania dotyczące użytkowania klienta stacjonarnego Zoom w systemach operacyjnych Windows, macOS i Linux, znajdziesz tutaj

powrót

Zobacz także:

Webinaria Sputnik. Plany na 2022
Jak dołączyć do webinarium na Zoom?
Startujemy z webinariami!

Podczas spotkania skupimy się na praktycznym omówieniu proponowanego zagadnienia.
Zainteresował Cię temat? Chcesz wziąć udział? Zarejestruj się.
Może zainteresują Cię inne webinaria z systemu #BIP?