FoKa – faktury zaliczkowe

Posted by & filed under .

Rejestracja wkrótce Temat szkolenia: FoKa – faktury zaliczkowe Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 18 sierpnia 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Na szkoleniu zostaną przedstawione poszczególne kroki i czynności w celu obsługi faktur zaliczkowych. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników, którzy pracują w systemie finansowo-księgowy FoKa. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system FoKa. Program szkolenia: Szczegóły wkrótce Prowadzący: – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Automatyczne obiegi pism w systemie EZD PROTON

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Automatyczne obiegi pism w systemie EZD PROTON Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 21 lipca 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pokaże sposób wykorzystania automatycznych obiegów typu „Akceptacja” i ich rozbudowę oraz tworzenie nowych automatycznych obiegów. Adresaci szkolenia: Szkolenie adresowane jest do osób zarządzających systemem zarówno od strony technicznej jak i merytorycznej czyli min. dla administratorów, sekretarzy. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system EZD PROTON. Program szkolenia: Zaprezentowanie i omówienie obiegu „Akceptacja”. Konstruowanie nowego obiegu. Przykłady wykorzystania automatycznych obiegów. Prowadzący: Bartosz Michałowski – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

FoKa – przelewy do faktur zakupu

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: FoKa – przelewy do faktur zakupu Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 28 lipca 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Na szkoleniu zostaną przedstawione poszczególne kroki i czynności do wykonania w celu prawidłowego przygotowania paczki przelewów do faktur zakupu. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników, którzy pracują w systemie finansowo-księgowy FoKa. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system FoKa. Program szkolenia: Konfiguracja systemu w zakresie formatu i kodowania pliku przelewów. Faktura zakupu i jej minimalne wymagania do przelewów. Kreator doboru faktur i tworzenia paczki przelewów. Przegląd paczki przelewów i jej weryfikacja. Eksport paczki do pliku oraz wydruk pozycji przelewu. Prowadzący: Hubert Szczygieł – Sputnik Software sp. z o.o. Absolwent kierunku Finanse i Rachunkowość na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Obecnie związany z firmą Sputnik Software sp. z o.o. jako Konsultant ds. Wdrożeń Systemów Finansowych. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Najlepsze rozwiązanie dla biura rady i radnych – RADNI.INFO (III Termin)

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Najlepsze rozwiązanie dla biura rady i radnych – RADNI.INFO Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 1 lipca 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę z zakresu działania w systemie RADNI.INFO oraz przybliży m.in. takie nowe funkcjonalności jak: zarządzanie Portalem Mieszkańca, integracja z Węzłem Krajowym, automatyzacja procesu tworzenia głosowań. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do Pracowników Biura Rady oraz informatyków wspierających obsługę sesji. Webinarium jest bezpłatne. Program szkolenia: Prowadzenie posiedzenia: Zarządzanie agendą, Prowadzenie głosowań, Moderowanie dyskusją. Komunikacja z radnymi. Portal Mieszkańca. Uruchomienie integracji z Węzłem Krajowym. Transmisje posiedzeń. Prowadzący: Michał Kowalczyk – Sputnik Software sp. z o.o. Ma na koncie kilkadziesiąt projektów zrealizowanych na rzecz jednostek sektora publicznego i spółek skarbu państwa. Ekspert w dziedzinie elektronicznego zarządzania dokumentacją i e-legislacji w obszarze prawa miejscowego. Architekt systemu RADNI.INFO. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Najlepsze rozwiązanie dla biura rady i radnych – RADNI.INFO (II Termin)

Posted by & filed under .

Ze względu na duże zainteresowanie i wyczerpanie miejsc ustalono trzeci termin szkolenia (1 lipca 2021 r. godz. 11:00). Zapraszamy do zapisu tutaj> Temat szkolenia: Najlepsze rozwiązanie dla biura rady i radnych – RADNI.INFO Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 23 czerwca 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę z zakresu działania w systemie RADNI.INFO oraz przybliży m.in. takie nowe funkcjonalności jak: zarządzanie Portalem Mieszkańca, integracja z Węzłem Krajowym, automatyzacja procesu tworzenia głosowań. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do Pracowników Biura Rady oraz informatyków wspierających obsługę sesji. Webinarium jest bezpłatne. Program szkolenia: Prowadzenie posiedzenia: Zarządzanie agendą, Prowadzenie głosowań, Moderowanie dyskusją. Komunikacja z radnymi. Portal Mieszkańca. Uruchomienie integracji z Węzłem Krajowym. Transmisje posiedzeń. Prowadzący: Michał Kowalczyk – Sputnik Software sp. z o.o. Ma na koncie kilkadziesiąt projektów zrealizowanych na rzecz jednostek sektora publicznego i spółek skarbu państwa. Ekspert w dziedzinie elektronicznego zarządzania dokumentacją i e-legislacji w obszarze prawa miejscowego. Architekt systemu RADNI.INFO. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

ZSI_Urzad.NT – płatności masowe w module KASA

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: ZSI_Urzad.NT – płatności masowe w module KASA Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 7 lipca 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 40 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Na szkoleniu zostaną przedstawione poszczególne kroki, mające na celu prawidłowe rozliczanie wyciągów bankowych. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników, którzy pracują na module KASA systemu ZSI_Urzad.NT. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system ZSI_Urzad.NT Program szkolenia: Zaczytanie wyciągu bankowego do modułu KASA. Rozliczenie wyciągu bankowego. Wyszukiwanie zobowiązań. Tworzenie wpłaty w programie dziedzinowym. Prowadzący: Anna Kulig – Sputnik Software sp. z o.o. Absolwentka Wyższej Szkoły Prawa i Administracji w Rzeszowie. Od 2019 r. związana z spółką Sputnik Software. Obecnie Konsultant ds. Obsługi Klienta. Swoją wiedzą i doświadczeniem wspiera Klientów w zakresie obsługi systemu podatkowego ZSI_Urzad.NT. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 40 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Najlepsze rozwiązanie dla biura rady i radnych – RADNI.INFO

Posted by & filed under .

Ze względu na duże zainteresowanie i wyczerpanie miejsc ustalono drugi termin szkolenia (23 czerwca 2021 r. godz. 11:00). Zapraszamy do zapisu tutaj> Temat szkolenia: Najlepsze rozwiązanie dla biura rady i radnych – RADNI.INFO Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 22 czerwca 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę z zakresu działania w systemie RADNI.INFO oraz przybliży m.in. takie nowe funkcjonalności jak: zarządzanie Portalem Mieszkańca, integracja z Węzłem Krajowym, automatyzacja procesu tworzenia głosowań. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do Pracowników Biura Rady oraz informatyków wspierających obsługę sesji. Webinarium jest bezpłatne. Program szkolenia: Prowadzenie posiedzenia: Zarządzanie agendą, Prowadzenie głosowań, Moderowanie dyskusją. Komunikacja z radnymi. Portal Mieszkańca. Uruchomienie integracji z Węzłem Krajowym. Transmisje posiedzeń. Prowadzący: Michał Kowalczyk – Sputnik Software sp. z o.o. Ma na koncie kilkadziesiąt projektów zrealizowanych na rzecz jednostek sektora publicznego i spółek skarbu państwa. Ekspert w dziedzinie elektronicznego zarządzania dokumentacją i e-legislacji w obszarze prawa miejscowego. Architekt systemu RADNI.INFO. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Własne typy pism w systemie EZD PROTON

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Własne typy pism w systemie EZD PROTON Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 2 czerwca 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pokaże sposób tworzenia nowych typów pism z dedykowanymi polami formularzowymi. Pozwoli to na wyróżnienie i usystematyzowanie specyficznych pism jak np. uchwała, zarządzenie, faktura itp. Adresaci szkolenia: Szkolenie adresowane jest do osób zarządzających systemem zarówno od strony technicznej jak i merytorycznej czyli min. dla administratorów, sekretarzy. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system EZD PROTON. Program szkolenia: Omówienie zastosowania typów pism. Tworzenie przykładowego nowego typu pisma. Filtrowanie typów pism w widoku wszystkich pism. Prowadzący: Bartosz Michałowski – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Szablony pism w systemie EZD PROTON

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Szablony pism w systemie EZD PROTON Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 19 maja 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli poznać sposoby tworzenia szablonów pism, tak aby część informacji uzupełniała się automatycznie oraz w jaki sposób wykorzystać szablony pism do m.in. korespondencji seryjnej. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników, którzy chcą skorzystać z szablonów i zwiększyć wydajność pracy poprzez automatyzację tworzenia pism i kopert. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system EZD PROTON. Program szkolenia: Tworzenie i wykorzystanie szablonów pism w systemie EZD PROTON Tworzenie szablonów pism wychodzących i wewnętrznych. Używanie szablonów do korespondencji seryjnej. Tworzenie i modyfikacja szablonów kopert. Prowadzący: Bartosz Michałowski – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Sprawozdania Finansowe w systemie ZSI_Urzad.NT

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Sprawozdania Finansowe w systemie ZSI_Urzad.NT Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 12 maja 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę w zakresie wykorzystania funkcjonalności generowania oraz konfiguracji Sprawozdań Finansowych w systemie ZSI_Urzad.NT W trakcie szkolenia uczestnicy poznają kroki niezbędne do poprawnego utworzenia struktury sprawozdań, wygenerowania danych oraz opcje wydruku. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników, którzy zajmują się prowadzeniem sprawozdawczości w systemie ZSI_Urzad.NT w module EWKA i BUDŻET. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system ZSI_Urzad.NT. Program szkolenia: Omówienie konfiguracji Sprawozdań Finansowych: Utworzenie struktury bilansu jednostki, rachunku zysków i strat, zestawienia zmian w funduszach. Zdefiniowanie kont dla struktury sprawozdania. Kopiowanie struktur na lata przyszłe. Omówienie generowania wyników dla utworzonych struktur Sprawozdań Finansowych. Omówienie właściwości wydruku oraz niezbędnych ustawień. Prowadzący: Barbara Białas – Sputnik Software sp. z o.o. Absolwentka Wydziału Administracji Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach. Od 2015 r. związana z spółką Sputnik Software. Obecnie Menadżer Zespołu ds. Klientów Kluczowych. Swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem wspiera Klientów w zakresie obsługi systemu finansowo – księgowego, budżetowego, środków trwałych oraz mniejszych ewidencji systemu ZSI_Urzad.NT. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.