Sprawozdania Finansowe w systemie ZSI_Urzad.NT

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Sprawozdania Finansowe w systemie ZSI_Urzad.NT Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 12 maja 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę w zakresie wykorzystania funkcjonalności generowania oraz konfiguracji Sprawozdań Finansowych w systemie ZSI_Urzad.NT W trakcie szkolenia uczestnicy poznają kroki niezbędne do poprawnego utworzenia struktury sprawozdań, wygenerowania danych oraz opcje wydruku. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników, którzy zajmują się prowadzeniem sprawozdawczości w systemie ZSI_Urzad.NT w module EWKA i BUDŻET. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system ZSI_Urzad.NT. Program szkolenia: Omówienie konfiguracji Sprawozdań Finansowych: Utworzenie struktury bilansu jednostki, rachunku zysków i strat, zestawienia zmian w funduszach. Zdefiniowanie kont dla struktury sprawozdania. Kopiowanie struktur na lata przyszłe. Omówienie generowania wyników dla utworzonych struktur Sprawozdań Finansowych. Omówienie właściwości wydruku oraz niezbędnych ustawień. Prowadzący: Barbara Białas – Sputnik Software sp. z o.o. Absolwentka Wydziału Administracji Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach. Od 2015 r. związana z spółką Sputnik Software. Obecnie Menadżer Zespołu ds. Klientów Kluczowych. Swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem wspiera Klientów w zakresie obsługi systemu finansowo – księgowego, budżetowego, środków trwałych oraz mniejszych ewidencji systemu ZSI_Urzad.NT. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Egzekucja miękka oraz masowe tworzenie upomnień dla podatników

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Egzekucja miękka oraz masowe tworzenie upomnień dla podatników Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 21 kwietnia 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę w zakresie prowadzenia działań informacyjnych zmierzających do pokrycia zaległości przez podatnika oraz wiedzę w zakresie prowadzenia windykacji za pomocą upomnień. W trakcie szkolenia uczestnicy poznają kroki oraz opcje masowego generowania upomnień oraz właściwości wydruku upomnienia. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników, którzy zajmują się prowadzeniem windykacji w module Księgowość podatkowa systemu finansowo-księgowego FoKa. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system FoKa. Program szkolenia: Egzekucja miękka: Ewidencjonowanie w systemie przeprowadzonych działań informacyjnych. Wydruk stanu kartoteki dla podatnika. Upomnienia: Wyszukanie zaległości do wystawienia upomnień. Omówienie kroków generatora upomnień. Omówienie właściwości wydruku upomnienia oraz niezbędnych ustawień systemu. Prowadzący: Mariola Jedut – Sputnik Software sp. z o.o. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Od 2009 r. związana z spółką Sputnik Software. Obecnie Menadżer Zespołu ds. Obsługi Klienta Systemów Finansowych. Swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem wspiera Klientów w zakresie obsługi systemu finansowo – księgowego, wymiarowego oraz środków trwałych. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Prowadzenie dokumentacji w systemie EZD PROTON

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Prowadzenie dokumentacji w systemie EZD PROTON Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 7 kwietnia 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę w zakresie prowadzenia spraw w systemie EZD PROTON. W trakcie szkolenia uczestnicy poznają kroki wszczynania sprawy na podstawie pisma oraz sprawy z urzędu. Będziemy też tworzyć dokumentację tworząca akta spraw i nie tworzącą akta spraw. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników, którzy prowadzą sprawy w systemie EZD Proton. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system EZD Proton. Program szkolenia: Prowadzenie dokumentacji w systemie EZD PROTON. Odbieranie pisma po dekretacji. Założenie sprawy na podstawie pisma. Napisanie odpowiedzi tradycyjnej i odpowiedzi elektronicznej. Postępowanie z dokumentacją nie tworzącą akt spraw. Prowadzący: Bartosz Michałowski – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

FoKa – nowe obowiązki w oznaczaniu faktur zakupu i sprzedaży

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: FoKa – nowe obowiązki w oznaczaniu faktur zakupu i sprzedaży w systemie FoKa Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 5 listopada 2020 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli rozszerzyć oraz usystematyzować wiedzę w zakresie konfiguracji systemu oraz sposobu użycia na formatkach faktur zakupu i sprzedaży nowych oznaczeń takich jak: mechanizm podzielonej płatności (MPP), Grupy Towarowo-Usługowej (GTU) oraz szczególnej procedury opodatkowania VAT. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest dla pracowników działów finansowych wykorzystujących system FoKa do rozliczeń VAT. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system FoKa. Program szkolenia: Konfiguracja towarów i usług o pozycje dotyczące mechanizmu podzielonej płatności (MPP) oraz Grupy Towarowo-Usługowej (GTU). Sposoby użycia oznaczeń GTU i MPP w fakturach sprzedaży. Oznaczenia dotyczące szczególnej procedury opodatkowania VAT w fakturach. Dodatkowe oznaczenia w fakturach zakupu: IMP, MPP, rodzaj faktury do JPK. Prezentacja oznaczeń faktur w pliku JPK_V7. Prowadzący: Dariusz Lewański – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Masowe doręczenia decyzji w systemie WyDra

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Masowe doręczenia decyzji w systemie WyDra Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 3 lutego 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę co do sposobów pracy w systemie podatkowym WyDra – moduł Nieruchomości w zakresie wprowadzania dat doręczenia decyzji oraz przesyłania takich decyzji do zaksięgowania w systemie księgowym. W trakcie szkolenia użytkownicy systemu poznają kroki w sekwencji „rejestracji doręczenia decyzji” wraz z czynnościami do wykonania w celu wprowadzania dat doręczenia decyzji oraz sposoby przesyłania takich decyzji do zaksięgowania. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest dla pracowników działów podatkowych wykorzystujących moduł Nieruchomości systemu WyDra do naliczania podatków: rolnego, od nieruchomości, leśnego w tym pobieranego w formie łącznego zobowiązania pieniężnego dla osób fizycznych. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system WyDra. Program szkolenia: Parametryzacja systemu w zakresie daty doręczenia oraz automatycznego księgowania doręczonych dokumentów. Rejestracja doręczenia decyzji na liście: decyzje osoba fizyczna, adresaci decyzji osoba fizyczna. Masowe ustawianie daty doręczenia. Kreator masowych dat doręczenia. Księgowanie doręczonych decyzji. Prowadzący: Dariusz Lewański – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Masowy wymiar w systemie Wydra na rok 2021 – moduł Nieruchomości

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Masowy wymiar w systemie Wydra na rok 2021 – moduł Nieruchomości Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 13 stycznia 2021 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę w zakresie masowego wymiaru (wykonanie naliczenia podatków dla osób fizycznych) oraz wydruku decyzji w systemie podatkowym WyDra na  rok 2021 – moduł Nieruchomości. W trakcie szkolenia użytkownicy systemu WyDra poznają kroki w sekwencji okresowej wraz z czynnościami do wykonania w celu wyliczenia masowego wymiaru i wydruku decyzji. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest dla pracowników działów podatkowych wykorzystujących system WyDra do naliczania podatków: rolnego, od nieruchomości, leśnego w tym pobieranego w formie łącznego zobowiązania pieniężnego dla osób fizycznych. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system WyDra. Program szkolenia: Masowy wymiar w systemie Wydra na rok 2021 – moduł Nieruchomości: porządkowanie bazy, próbny wymiar dla wybranych Danych Podatkowych, wyliczenie masowego wymiaru, wybór Danych Podatkowych do masowych decyzji, generowanie masowych decyzji, drukowanie decyzji oraz dokumentów towarzyszących. Prowadzący: Dariusz Lewański – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Parametryzacja Wydry na rok 2021 – moduły Nieruchomości i Pojazdy

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Parametryzacja Wydry na rok 2021 – moduły Nieruchomości i Pojazdy Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 16 grudnia 2020 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę w zakresie parametryzacji systemu podatkowego WyDra na rok 2021 – moduły Nieruchomości i Pojazdy. W trakcie szkolenia użytkownicy systemu WyDra poznają kroki w sekwencji okresowej wraz z czynnościami do wykonania w celu przygotowania systemu do pracy na nowy rok a później do masowego wymiaru i wydruku decyzji. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest dla pracowników działów podatkowych wykorzystujących system WyDra do naliczania podatków: rolnego, od nieruchomości, leśnego w tym pobieranego w formie łącznego zobowiązania pieniężnego oraz od środków transportowych. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system WyDra. Program szkolenia: Parametryzacja systemu WyDra do pracy na rok 2021 – moduły Nieruchomości i Pojazdy: zmiana stawek, zmiana roku, konfiguracja nowych szablonów autonumeracji, kopiowanie i/lub zmiana tekstów decyzji na kolejny rok, obsługa blokad na Danej Podatkowej, porządkowanie bazy. Prowadzący: Dariusz Lewański – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum 2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Nowy JPK_VAT z deklaracją w systemie FoKa – ważne zmiany

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Nowy JPK_VAT z deklaracją w systemie FoKa – ważne zmiany Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 18 listopada 2020 r. o godz. 11:00. Spotkanie potrwa około 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli rozszerzyć oraz usystematyzować wiedzę w zakresie konfiguracji i pracy w systemie FoKa w celu przyjmowania oraz agregowania plików jednostkowych JPK_VAT do pliku głównego JPK_VAT (kod systemowy JPK_V7M). Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest dla pracowników działów finansowych wykorzystujących system FoKa do agregowania rozliczeń VAT w jednostce nadrzędnej. Program szkolenia: Konfiguracja systemu FoKa do pracy w module Rozliczenia VAT. Sposoby przyjmowanie plików jednostkowych JPK_VAT z jednostek podległych. Przegląd i weryfikacja przyjętych plików jednostkowych JPK_VAT. Agregowanie podpisanych plików jednostkowych JPK_VAT do pliku głównego JPK_VAT oraz jego: przegląd, weryfikacja i wizualizacja. Przygotowanie i wysyłka nowego JPK_VAT z deklaracją do Ministerstwa Finansów. Prowadzący: Dariusz Lewański – Sputnik Software sp. z o.o. Informacje organizacyjne: Można zarejestrować się tylko na to webinarium, które będzie miało dostępny formularz rejestracyjny. Liczba miejsc jest ograniczona, formularz rejestracyjny na dane webinarium będzie niedostępny po zamknięciu listy Uczestników. Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu, jeśli program szkolenia taką sesję przewiduje. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum  2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Skutki obniżenia górnych stawek podatkowych w systemie WyDra

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Skutki obniżenia górnych stawek podatkowych w systemie WyDra Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 14 października 2020 r. o godz. 11:00. Potrwa 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli usystematyzować wiedzę w zakresie parametryzacji systemu podatkowego WyDra w celu wyliczenia skutków obniżenia górnych stawek podatkowych obliczanych za okres sprawozdawczy. W trakcie szkolenia użytkownicy systemu WyDra poznają wszystkie kroki w sekwencji okresowej wraz z czynnościami do wykonania w celu przygotowania informacji do sprawozdania budżetowego Rb-27S. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest dla pracowników działów podatkowych wykorzystujących moduł Nieruchomości w systemie WyDra. Webinarium jest bezpłatne dla klientów posiadających ważną opiekę autorską na system WyDra. Program szkolenia: Konfiguracja sposobu liczenia skutków obniżenia górnych stawek podatkowych. Wyliczanie skutków obniżenia górnych stawek podatkowych. Rejestr Skutków z poziomu Operacji. Rejestr Skutków z poziomu listy Danych Podatkowych. Prowadzący: Dariusz Lewański – Sputnik Software sp. z o.o. Absolwent Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Posiada wieloletnie doświadczenie z zakresu finansów publicznych i rachunkowości pełniąc obowiązki kierownika referatu finansowego a następnie skarbnika gminy. Od lipca 2008 r. związany z spółką Sputnik Software. Uczestniczy w projektowaniu i wdrażaniu systemów informatycznych dedykowanych Jednostkom Samorządu Terytorialnego w zakresie obsługi finansowo – księgowej, wymiaru, poboru oraz windykacji podatków i opłat lokalnych. Informacje organizacyjne: Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z : komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum  2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.

Własne szablony raportów w systemie FoKa

Posted by & filed under .

Temat szkolenia: Własne szablony raportów w systemie FoKa Termin i czas trwania: Szkolenie odbędzie się 22 września 2020 r. o godz. 11:00. Potrwa 60 minut. Formuła szkolenia: WEBINARIUM Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli rozszerzyć oraz usystematyzować wiedzę w zakresie nowej parametryzacji najczęściej wykorzystywanych raportów w systemie FoKa oraz zapamiętywanie ich jak nowy wariant. Po tym szkoleniu użytkownicy systemu nabędą praktyczną umiejętność tworzenia nowych wariantów raportów dostosowanych do oczekiwanego wyniku z powtarzalności ich użycia w codziennej pracy. Adresaci szkolenia: Szkolenie skierowane jest dla pracowników działów finansowych wykorzystujących system FoKa. Program szkolenia: Nowa funkcjonalność w module Rejestry pomocnicze > Szablony parametryzacji raportów : Zestawienie obrotów i sald, Zapisy księgowe, Rozrachunki podatkowe. Przykłady tworzenie nowej wersji raportu w oparciu o dotychczasowe filtry raportu i zapisanie go pod własną nazwą wraz z dodatkowymi opisem celem późniejszego szybkiego używania. Kopiowanie raportu oraz modyfikacja dotychczasowych filtrów raportu oraz zapisanie go jako nowy wariant raportu. Prowadzący: Dariusz Lewański – Sputnik Software sp. z o.o. Absolwent Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Posiada wieloletnie doświadczenie z zakresu finansów publicznych i rachunkowości pełniąc obowiązki kierownika referatu finansowego a następnie skarbnika gminy. Od lipca 2008 r. związany z spółką Sputnik Software. Uczestniczy w projektowaniu i wdrażaniu systemów informatycznych dedykowanych Jednostkom Samorządu Terytorialnego w zakresie obsługi finansowo – księgowej, wymiaru, poboru oraz windykacji podatków i opłat lokalnych. Informacje organizacyjne: Przed szkoleniem zarejestrowani Uczestnicy otrzymują mailowo dane dostępowe do platformy na której odbywać się będzie szkolenie. Uczestnicy mogą zadawać pytania do prowadzącego za pośrednictwem czatu. Szkolenie potrwa około 60 minut. Aby móc komfortowo korzystać ze szkolenia online zalecamy korzystanie z: komputera z procesorem co najmniej Dual Core 2 Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), 4 GB pamięci RAM; łącza internetowego o przepustowości minimum  2,5 Mb/s; głośnika lub słuchawek.