Automatyczne zamykanie spraw po uprawomocnieniu decyzji

Co zrobić w przypadku kiedy sprawa nie zamyka się automatycznie po uprawomocnieniu decyzji?

Co zrobić w przypadku kiedy sprawa nie zamyka się automatycznie po uprawomocnieniu decyzji?

Jeśli sprawa nie zamyka się automatycznie po uprawomocnieniu decyzji, a termin zamknięcia minął należy sprawdzić:

Czy jest zaznaczona w sprawie opcja „Zamknij po uprawomocnieniu decyzji” lub w opcjach administracyjnych [moduł Administracja->Ustawienia systemu->Opcje systemu->Sprawa->”Automatyczne zamykanie po uprawomocnieniu decyzji->Tak”]?

Czy status przesyłki pism znajdujących się w sprawie jest: „Doręczono”, „Dostarczono osobiście” lub „Zwrócono” (domniemane doręczenie)?

powrót

Zobacz także:

FoKa – bilans otwarcia dla modułu Księgowość podatkowa
PROTON – obsługa modułu kalendarz dla zaawansowanego użytkownika
EZD w systemie PROTON