Automatyczne zamykanie spraw po uprawomocnieniu decyzji

Co zrobić w przypadku kiedy sprawa nie zamyka się automatycznie po uprawomocnieniu decyzji?

Co zrobić w przypadku kiedy sprawa nie zamyka się automatycznie po uprawomocnieniu decyzji?

Jeśli sprawa nie zamyka się automatycznie po uprawomocnieniu decyzji, a termin zamknięcia minął należy sprawdzić:

Czy jest zaznaczona w sprawie opcja „Zamknij po uprawomocnieniu decyzji” lub w opcjach administracyjnych [moduł Administracja->Ustawienia systemu->Opcje systemu->Sprawa->”Automatyczne zamykanie po uprawomocnieniu decyzji->Tak”]?

Czy status przesyłki pism znajdujących się w sprawie jest: „Doręczono”, „Dostarczono osobiście” lub „Zwrócono” (domniemane doręczenie)?

powrót

Zobacz także:

Zastępstwa oraz wnioski urlopowe w systemie EZD PROTON
Najlepsze rozwiązanie dla biura rady i radnych – RADNI.INFO (III Termin)
Szablony pism w systemie EZD PROTON